Menu

Szukaj produktu
Producenci
Waluty
Wersje językowe

Cenniki do pobrania

  • plik excel
  • plik html

Reklamacje

* Reklamacje uwzględniane są na podstawie paragonu lub faktury.
 
*Klient detaliczny ma prawo rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Przesyłka powinna zwierać towar bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania w oryginalnym opakowaniu wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Pieniądze zostają zwracane przelewem na konto w ciągu 21 dni
 
*W przypadku wadliwych towarów gwarantujemy ich wymianę na towar nieuszkodzony, pod warunkiem zgłoszenia wad telefonicznie lub e-mail w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej takiego towaru są wady ukryte powstałe nie z winy Klienta. Zwrot wadliwego towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania przesyłki. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu lub jego kserokopię
 
*Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą uwzględniane. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Klient
Sklep internetowy Shoper.pl